Oriol  Cendra

Oriol Cendra

Oriol Cendra Planas (Barcelona, 1963) és gestor cultural vinculat a l’administració pública. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional al Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. El 2005, va ser nomenat responsable de Comunicació Interna adscrit al Gabinet del/de la Conseller/a (2005-2019), i des del 2019 ha exercit aquesta responsabilitat adscrit a la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural. A més a més, col·labora com a articulista en la divulgació de continguts de temàtica associativa.

Publicaciones y videos

Contenido relacionado